Alla inlägg under december 2007

Av Outi Huuskonen - 28 december 2007 10:14


Stackars Jonni ! Kanske han trädde på glasskärvan ?  Vi vet inte men sådant ser ut Jonnis rätt bakfot. Ingen agility nu för några veckor ! :-(


ponnan_tassuhaava.jpg picture by jonniponni


Av Outi Huuskonen - 18 december 2007 16:52

Jag hade honom för 21 år. Nu det var tid att låt honom gå. Jag saknar honom så mycket.


stana18122007IM.jpg picture by jonniponni

Av Outi Huuskonen - 13 december 2007 08:14


god_jul_net07.jpg picture by jonniponni


Av Outi Huuskonen - 7 december 2007 09:21

Årets sista agilitytävling är förbi !!! Igår vi hade en tävling här i Joensuu. Jag tävlade med Bella i morgon (vi fick ett resultat i den första banan men blev diskad i den andra) och sen jag gick hemma och tog Jonni med mig. Eftersom det var vår klubb som arrangerade tävlingarna jag var arbetare där  i både Klass II och Klass III. Niina tävlade i Klass III med Jonni. Dom fick tre bra resultat: fem fel med den andra snabbaste tid, nolla (Jonnis årets tionde nolla !!) med också den andra snabbaste tid och fem fel med den tredje snabbaste tid ! Placeringarna var: sjunde, tvåa och tredje !!! Hurra !!! Nu vi tar tävlingspaus till Februari.



Niina med Jonni i prisbelöning !


06122007B-kisaJoA.jpg picture by jonniponni


Jag vill ha godisar också !!!


mulle_kans_namia.jpg picture by jonniponni


Min "dreamdog" Jonni, nästan 8 år !!!! Kunde inte tro det !! Han är ju SÅ FIN !!!

Ovido - Quiz & Flashcards