Alla inlägg under oktober 2009

Av Outi Huuskonen - 30 oktober 2009 11:41

Ruri och hans syster Ruusa träffade i Lahti i en valputställning på Söndag 25.10 och här finns 2 ny bilder av syskonen. Dom ser jättefint ut ! Cool



Ruri


 


Ruri och Ruusa

 

Av Outi Huuskonen - 13 oktober 2009 12:46

Idag kom snön !!! Ruri har inte sett den förre ! Han var helt förtjust av den !!! Glad Vi var i agitävling hela veckoslutet. På Lördag jag och Bella tävlade i Klass 2. Vi blev 6. och nionde. På Söndag jag blev diskad med Jonni i vår två banor. Han lyssnade på mig inte !! Skrikandes VEM  HAR  BYTIT  MIN  HUND ???  Den hund som jag ledde var  INTE  min Jonni !!! Jonni gick till banan med full fart och hoppade hinder utan att jag sade vad han skulle hoppa över. Helt otroligt ! Vanligen han lyder mig bra men då gjorde han inte ! Han hade roligt ! Jag inte.

 


 

Ruri idag, 13.10., lite över 5 månader gammal.

Av Outi Huuskonen - 8 oktober 2009 14:22


Min lilla älskling är 5 månader gammal  nu !!!  Tiden går ju SÅ snabbt ! Ruris första utställning (valp utst.)  är 25.10 i Lahti.  Han börjar valpkursen  i  21.10.  och vi ska lära oss många nya saker där !  Glad    Ruri är en stor pojke nu ! Har väger 9,2 kg och hans mankhöjd är ungefär 30 cm ! Han ser ut större än Bella !! Men hans pappa är en stor man, 33 cm och 14,35 kg.

Ovido - Quiz & Flashcards