Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Outi Huuskonen - 22 augusti 2007 19:35

bella_mollit200807.jpg picture by jonniponni

Bella i A-hinder. 

På Mondag 20.8 vår hundklubb Joensuun Agilityurheilijat (JoA) ordnade en inoffciella agilitytävling. Jag deltog med båda mina hundar. Med Bella i nyborjarklasse och med Jonni i klass för tävlande hundar.

Bella och jag blev fjärde eftersom jag ledde henne för försiktig. Men hon gick bra. Jonni och jag blev tredje. Jag gjorde en ledningsfel för jag befallade honom inte att ta kontakten i bommen. Fem fel. Mitt fel !  Men den här var bra övning för kommande tävlingar.

Av Outi Huuskonen - 22 augusti 2007 03:12


elokuun_iltaaurinko.jpg picture by jonniponni


Hej. Jar har äntligen skapats en blogg på svensk ! Här jag ska skriva om allt möjligt men mest av vad är på gång med mina hundar.

Hälsningar från västgötar Jonni och Bella och deras matte Outi från Finland !!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards