Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Outi Huuskonen - 24 maj 2008 08:54

I år finns WDS i vår grannland Sverige. Jag har väntat den här utställningen en LÅNG tid !!! En stor evenemang och så nära oss !! Och domaren var en sådan (Ove Germundsson) som tycker om min hund MYCKET.  MEN....  Det blev så många hundar som anmälde till WDS att man måste ha en annan domare. Och den där domaren heter Paula Heikkinen-Lehkonen från Finland. :-(   Jag är besviken. Jonni har fått tvåan och CK, BIM under den här domaren (och bara några veckor mellan både utställningar !!)  och jag vet inte vad är hennes smak i västgötar. Och resan till Stockholm kostar mycket pengar. Vad skulle jag göra ??? Det skulle vara roligt att se så många västgötar men för att betala nästan en månads lön för det ? Och den här domaren kunde ge bara ettan till Jonni....?! Nej, kanske jag sparar mina pengar...!

Ovido - Quiz & Flashcards