Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Outi Huuskonen - 22 mars 2009 11:04


Bella och jag gick till Siilinjärvi igår. Den ligger "bara" ca. 120 km från oss så ganska nära. Vi hade tre tävlingar. I den första banan allt gick fel och vi blev diskad. Jag tänkte att åka hem men när jag ringde till hem min mamma sade att stanna kvar ock försöka nytt. Och det var bra att jag stannade. I den andra banan min lilla Bella gjorde hennes  ANDRA  NOLLABANA  och vi fick vår andra (utav tre som behövs till uppflyttning !) uppflyttningspinne !! Vi var också placerad på andra plats  !! Hurra !!! Jag är så lyckligt !!! I den sista (hopp) bana vi gjorde två fel men fick ännu bara 6.67 sec. övertid så den sista nollan var ganska nära (om vi inte hade gjort dom feler). Vi var fjärde i den här klassen. Jag är jättestolt av Bella och glad att vi har kommit så långt. Nästa veckoslutet vi har träningar och i början av April vi har kanske 2 tävlingar både i 4.4 och 10.4., den första datum är inte säkert ännu.

Nedan Bella med hennes priser.


Ovido - Quiz & Flashcards